Оплата і доставка
Доставка товару здійснюється транспортними компаніями,
які надають послуги з перевезення вантажів, по всій території України,
за винятком тимчасово окупованих областей.
Відправляємо посилки наступного дня після підтвердження замовеня, або сплати.
У зв'язку з сезонною загруженістю відправки протягом двох робочих днів.
Новая Почта(термін доставки 1-3 дня) , УкрПочта (термін доставки 2-14 днів)
Увага! Замовлення з розділу "РОЗДРІБ" надсилається окремою посилкою.
Оплата:
-Накладений платіж:
За послугу "Наложений платіж" Нова пошта бере додатково 20 грн
(оформлення) + 2.5% від суми замовлення (комісія Нової Пошти та страховка вантажу).
При доставці замовлення післяплатою за допомогою «Нової Пошти»,
ви зможете оплатити замовлення безпосередньо в момент отримання товару.
Мінімальна сума замовлення 1000грн!
Через нестабільний курс гривні до долара ціни на сайті можуть змінюватися. Ціни актуальні на день оформлення замовлення. Дякую за розуміння.
Замовлення дійсне протягом 3 робочих днів. Якщо оплата пройшла пізніше - позиції, які закінчилися, будуть замінені на подібні букети за такою ж ціною!
Шановні покупці, при отриманні замовлення переконливе прохання перевірити наявність та збереження товару на місці одержання (склад транспортної компанії/пошти) у присутності співробітника. У разі виявлення невідповідності товарів/кількості передзвоніть на номер Вайбер +3063-344-76-87. І зафіксуйте претензію. Ми вирішимо проблему!
На замовлення до 50 шт. букетів претензії приймаємо тільки з пошти! З підтвердженням проблеми працівником пошти!
Також просимо звернути увагу! Якщо Ви загартували оптову упаковку, претензії по відсутності 2-3 квіточок на букеті або відсутності 1-2 букетів у дешевій позиції, відсутності листочка, тичинки тощо НЕ ПРИЙМАЄМО! Якщо не хочете ризикувати, зробіть замовлення в розділі РОЗДРІБ.
Ми маємо китайський товар!
У разі виявлення невідповідності товару/кількості за межами місця отримання вантажу, наша компанія відповідальності не несе!
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
Якщо Вам не підійшов розмір, колір або фасон, річ не вписалася в гардероб або ви зрозуміли, що вона вам не потрібна, у Вас є 14 днів, щоб повернути її назад.
Обов'язкові умови для повернення чи обміну товару
• товар не був у вжитку;
• товар не має пошкоджень;
• пломби, ярлики дома;
• збережена оригінальна упаковка;
• товарний чек та інші документи у наявності.
Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до чинного Закону України "Про захист прав споживачів", доповнень та поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:
товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
постільна білизна, подушки для вагітних, рушники, покривала, пледи;
продукція з пуху чи пера (крім пуховиків);
м'які іграшки для дітей.
Ці правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення шлюбу або забруднень.
Порядок обміну товару
Зв'яжіться з нашим менеджером ☎ +38 (063) 379-18-81, щоб уточнити всі деталі заміни.
Надішліть товар на заміну за адресою та на ім'я, які були попередньо обумовлені з менеджером. Надсилання посилки має бути здійснено за Ваш рахунок і без зазначення зворотної доставки.
Винятком є випадок, якщо Ви отримали неякісний товар або доставили не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
Заміна надсилається Вам протягом двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.
Порядок повернення товару
Зверніться до нашого менеджера ☎ +38 (063)-379-18-81 для уточнення всіх деталей повернення.
Надішліть товар за адресою та на ім'я, які були попередньо обумовлені з менеджером.
Надсилання посилки має бути здійснено за Ваш рахунок і без зазначення зворотної доставки.
Винятком є випадок, якщо Ви отримали неякісний товар або доставили не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам буде перераховано гроші.