Питання-Відповідь
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ:
1. Яке мінімальне замовлення?
у нас немає мінімальної суми замовлення
2. Якими перевізниками ви відправляєте?
- Нова Пошта, Делівері, Укр Пошта.
3. Чи можете відправити УкрПоштою?
-Так. Тільки по повній сплаті замовлення.
4. Як ви працюєте?
- Вся інформація знаходиться в розділі ОПЛАТА І ДОСТАВКА.
5. В упаковці одного кольору квіти?
- Якщо написано 10 кольорів і в упаковці 10шт- це означає всі букети різні. Якщо 20шт, то по 2 букета кожного кольору. Де в одному кольорі -вказано в описі.
6. Які забарвлення в упаковці?
- Забарвлення в упаковках стандартні: червоний, жовтий, синій, рожевий, фіолетовий, бузковий, помаранчевий, малиновий, караловий, білий. (Можуть змінюватися в залежності від фабрики і конкретної моделі)
7. Якщо написано 20шт або 50шт, а мені стільки не треба, можна замовити менше?
- Нет.Ето фабричні упаковкі- ми їх не роздруковуємо. Біля кожної позиції зазначено мінімальну кількість.
-Подивіться розділ РОЗДРІБ
8. У вас можна купити букети поштучно?
- Можна. У розділі РОЗДРІБ.
9. Якщо я сплачу на картку ПриватБанку, ви мене не обдурите?
- Ні.
10. Ви надішлете такі квіти як на фото?
- Квіти відповідають фотографіям, але йдуть в прим'ятому стані-в оптових упаковках.
11. У вас все є в наявності, що виставлено на сайті?
- Так все є внаявності. Якщо якась позиція закінчилася, а вона є у Вас в замовленні-вам про це обов'язково повідомлять.
12. Як розпарити квіти?
- За допомогою парогеніратора. У домашніх умовах-над киплячим чайником.
13. Всі квіти готові? Їх тільки парити?
- Ні. Ромашки від 15 грн і вище найчастіше йдуть головки окремо, ніжки окремо. Також кали йдуть в розібраному вигляді.
14. Я зробив(ла) замовлення, чому мені не передзвонили?
- У зв'язку з великою завантаженістю, замовлення обробляються протягом 24 годин. Якщо Вам не передзвонили за цей час, скоріш за все Ваше замовлення не оформилося або ми не змогли до Вас додзвонитися. Зв'яжіться з нами за вказаними номерами на сайті.
15. Хочу оплатити заказ. Чому на сайті немає ваших реквізитів?
- Реквізити ми висилаємо смс на вказаний в замовленні номер телефону, після підтвердження замовлення.
16. Як мені вказати забарвлення насадки і (або) букетів які продаються поштучно (де немає можливості вибору кольору)?
- При обробці замовлення менеджер уточнить забарвлення. На роздріб не уточнюємо кольори!
17. Коли відправлять моє замовлення?
- Відправлення у нас Пн, Вт, Ср, Чт, Сб,Нд. Якщо сплата пройшла до 10.00 -відправляємо в той же день, якщо пізніше відправка наступного робочого дня. У зв'язку з великою завантаженістю відправка може бути протягом 2 робочих днів.
18. Робили у вас замовлення і в букеті не вистачило квіточки / не вистачило букета що робити?
- Зверніть увагу у нас китайський товар! Ми не виробники! Якщо не вистачило квіточки - відломіть стеблинку і не турбуйтеся! Наші ціни відрізняються від роздрібних. Не суттєвий брак можливий (повторюся, це китайський товар!) І це враховано в оптовій ціні.
Якщо проблема серйозна і Ви хочете її вирішити -свяжіться з нами по тел 0633447687 Петро і зафіксуйте притензії. Всі проблеми можна вирішити!
Але якщо ви налаштовані лаятися, кричати, і виливати весь негатив на менеджерів магазину. Будь-ласка, не треба! Напишіть нам лист на пошту Kvitkainfo.ua@gmail.com Із зазначенням проблеми і номером замовлення. Ми обов'язково направимо Вашу скаргу на фабрику в Китай і коли отримаємо відповідь, обов'язково Вас проінформуємо.
Всі проблеми можна вирішити!